Koniecznie Przeczytaj

GIMP – Gwiazda wśród darmowych programów graficznych

Grafika komputerowa daje osobom kreatywnym wiele ciekawych możliwości. Wiele osób przekonanych jest jednak, że aby zająć się grafiką komputerową należy najpierw wydać fortunę na odpowiednie oprogramowanie. Owszem, odpowiedni program jest dla grafika czy fotografia chcącego poprawić jakość...

wiecej

Pozycjonowanie – podstawa każdego biznesu

Posted by Artysta | Posted in Bez kategorii | Posted on 12-03-2014

0

Co jest dzisiaj podstawą funkcjonowania biznesu? Dotarcie do klienta, a więc właściwe pozycjonowanie naszej działalności. Z punktu widzenia laika pozycjonowanie polega tylko i wyłącznie na tym, aby w sposób bardziej efektywny dotrzeć do potencjalnego klienta. A de facto, mówiąc o pozycjonowaniu, mamy na myśli każdy biznes myślący o swojej docelowej grupie odbiorców.

I tak, pozycjonowanie marki danego produktu ma na celu uplasowanie go w świadomości klienta wyżej, aniżeli ten sam produkt innej firmy. Zazwyczaj pozycjonowanie produktu polega na umieszczeniu na nim szczegółu, dodatku, który zakoduje w świadomości klienta, że dany produkt jest 'lepszy’ niż konkurencji. W gruncie rzeczy chodzi o pozycjonowanie podświadomości potencjalnego klienta w taki sposób, aby wybrał dany produkt. Pozycjonowanie może dotyczyć konkretnego produktu, wkraczającego na rynek, a także gdy mamy do czynienia z  pozycjonowaniem całej firmy.

Szukasz pomocy podczas pozycjonowania strony www? Skorzystaj z usług Werel Consulting Pozycjonowanie Stron Wrocław – Werel.pl

W tym przypadku buduje się w świadomości klienta przekonanie o wyższości danej firmy, nad konkurencją. W wielu przypadkach jest to tylko i wyłącznie działanie czysto marketingowe, nie mające zbyt wiele wspólnego z prawdą. Jednak to przestaje mieć znaczenie w przypadku gdy pozycjonowanie wizerunku danej firmy przynosi rezultat. W dzisiejszym zinformatyzowanym świecie słowo pozycjonowanie kojarzy się od razu ze stronami internetowymi. Pozycjonowanie stron internetowych to podejmowanie konkretnych działań w celu wypromowania danej strony w taki sposób aby mogła być szybciej zlokalizowana w wyszukiwarce. A więc można powiedzieć, że pozycjonowanie stron internetowych również ma na celu szybsze i pewniejsze dotarcie do klienta. Chociaż w przypadku stron internetowych, pozycjonowanie może odnosić się nie tylko do biznesu – przynajmniej nie w czystym rozumieniu tego słowa. Pozycjonowanie dotyczy stron wszelkiej maści, począwszy od tych firmowych, a więc stricte związanych z biznesem; jak i takich, których zamiarem jest wypromowanie treści zawartych na stronie, a nie sprzedaż produktu. Pozycjonowanie jako część biznesu jest jednak nieodzowne, gdyż tylko w ten sposób można dotrzeć do potencjalnego klienta. I nie ważne czy pozycjonowanie dotyczy lansowania danej firmy, produktu, czy strony internetowej, ważne by pozycjonowanie przynosiło pożądane efekty.

Comments are closed.